Hieperdepiep hoera! Dune Pebbler is 5 jaar uitgelichte afbeelding

Stories | Door Suzanne van der Meij | 23 december 2021

Hieperdepiep hoera! Dune Pebbler is 5 jaar

Tot 2016 waren Dune Reclamebureau en Pebbler twee afzonderlijke merken. Ivo Vittali was reeds partner bij Dune Reclamebureau, een creatief bureau gespecialiseerd in (vastgoed)marketing en design. Alex Kulk was vier jaar eerder begonnen met internetbureau Pebbler, aanvankelijk met websitebouw, maar al snel transformeerde dit bedrijf in een online marketingbureau, gespecialiseerd in contentmarketing en online campagnes. De Katwijker en Lissenaar deelden dezelfde toekomstvisie voor zowel Dune als Pebbler. Was het toeval of een onvoorziene voorzienigheid? Op 1 juni 2016 zijn deze in elkaar geschoven toen Ivo Vittali en Alex Kulk volledig eigenaar werden. Het nieuwe Dune Pebbler is klaar voor de toekomst.

Jubileummagazine

Dune Pebbler is niet alleen het feestje van Alex en Ivo. Dune Pebbler moet een plek zijn waar klanten en collega’s samenkomen om in een open cultuur creatieve projecten te bedenken en uit te voeren. Daarbij is het altijd onze ambitie geweest ons team de ruimte te gunnen en te geven om zelfredzaam te zijn en hun eigen ‘toko’ te runnen binnen Dune Pebbler. Deze toko’s inspireren elkaar, communiceren met respect en halen het beste in elkaar naar boven, zonder inmenging van de directie. We faciliteren, motiveren en ondersteunen daar waar het nodig wordt geacht.

Ter ere van ons lustrum hebben we afgelopen weken gewerkt aan ons eerste eigen magazine. We laten de gezichten achter Dune Pebbler zien en gaan in gesprek met enkele van onze ambassadeurs, met wie we al enkele jaren goed en fijn samenwerken. Hun verhalen zijn het fundament van onze slogan Happy Customarketing. Het is dan ook onze missie en onze belofte deze voor nog veel meer jaren waar te blijven maken. Zo gaan we bijvoorbeeld in gesprek met Arie van der Plas van Ouwehand – Bouwen & Ontwikkelen over de woningmarkt en de KNRM, met Jill Stokkermans van Grand Hotel Huis ter Duin over werken in een familiebedrijf, met Arlette de Haas van ECP | Platform voor de InformatieSamenleving over digitalisering en stellen we 10 vragen aan Esther van der Sluis van zorgorganisatie Florence. Met mooie content, diverse papiersoorten en afwerking een (lees)waardig ‘hebbeding’…

Wil je ons magazine ontvangen? In beperkte oplage is deze aan te vragen via suzanne@dunepebbler.nl.