We rise by lifting others

Aandacht voor omgeving en samenleving

Sociaal

Dune Pebbler is een creatief communicatiebureau dat sociale en maatschappelijke betrokkenheid hoog in het vaandel heeft staan. Wij zijn van mening dat een goede kwaliteit van leefomgeving in de breedste zin van het woord kan bijdragen aan duurzame creativiteit en (werk)plezier. Onze betrokkenheid vertaalt zich o.a. naar enkele initiatieven (zoals Operatie Jonas) en nauwe betrokkenheid bij verenigingen, met name in de gemeente Katwijk, bijvoorbeeld de Katwijkse voetbalvereniging Quick Boys.

In een telkens veranderende wereld wil Dune Pebbler met een steeds sterker wordende duurzame en sociale footprint merken creëren, sterker maken en laten groeien.

Talenten van de toekomst


Sociaal

Zo zet Dune Pebbler zich al jaren in voor een van de bekendste amateurclubs van Nederland: Quick Boys. Als sponsor werkt ons team mee aan de content en het technisch beheer van de website www.quickboys.nl, het ontwerp van de presentatiegids en het tweejaarlijkse gala. Ook de ontwikkeling van het narrowcasting systeem behoort tot de taken van Dune Pebbler. Het laatste voetbalnieuws en het nieuws van adverteerders wordt hierop getoond in de businessclub van Quick Boys. Voetbalnieuws dat uiteraard wordt gemaakt op het voetbalveld, waar de talenten van de toekomst lopen. Ook bij de sportverenigingen in Lisse is talent te vinden. Zo sponsoren we vv Kagia en volleybalclub Liusna. Als sponsor vinden wij het belangrijk een bescheiden bijdrage te leveren aan al dat talent.

Duurzaam Dune Pebbler


Sociaal

Naast maatschappelijke en sociale betrokkenheid vinden we een gezonde aarde waarop dit alles plaatsvindt ook van essentieel belang. Dit is dan ook de reden dat we een aantal jaren geleden samen met Rabobank Leiden-Katwijk en Groene-Woningen stichting 20Duurzaam20 hebben opgericht. Stichting 20Duurzaam20 is een inspirerend duurzaamheidsplatform voor ondernemers en inwoners van de gemeente Katwijk. Onze activiteiten voor de stichting zijn erg divers: het ontwerp van de huis-aan-huis krant, eMagazine met tips en tricks, duurzaamheidsmarkt in Delft en educatie op basisscholen. Dit zijn slechts een paar voorbeelden.

Stichting 20Duurzaam20 wil duurzaamheid bij bedrijven zichtbaarder maken. Om deze reden heeft de stichting het Goed Groen Goei | Katwijk-label in het leven geroepen, om Katwijkse ondernemers te stimuleren. Het label wordt toegekend aan bedrijven die bijzondere maatregelen hebben genomen om het milieu te sparen. Natuurlijk zijn we zelf mede-initiatiefnemer van de stichting, toch zijn we heel trots dat we in oktober 2018 ons eigen G3-label mochten ontvangen. Zo werd er in het juryrapport o.a. genoemd dat we met onze unieke manier van werken bijdragen aan een positief en modern imago van Katwijk. Daarnaast maken we gebruik van zonnepanelen, LED verlichting waarmee ons energieverbruik 50% gereduceerd is, hybride auto’s waarmee we carpoolen en onze Katwijkse collega’s komen op de fiets of lopend naar werk.

Eind 2018 kwam WNF regio Haaglanden in contact met stichting 20Duurzaam20 omtrent World Oceans Day op 8 juni 2019. Het doel van het WNF is om de transitie naar minder plasticvervuiling te versnellen. De bewustwording rondom plasticvervuiling moet vergroot worden. Met dit in gedachte is Operatie Jonas ontstaan. Als partner heeft Dune Pebbler het logo, de website en een video ontwikkeld. Lees hier meer over ons werk voor Operatie Jonas.

Zullen we eens kennismaken?

Liever socializen?