Aandacht voor omgeving en samenleving

Sociaal

Dune Pebbler is een creatief marketingbureau dat sociale en maatschappelijke betrokkenheid hoog in het vaandel heeft staan. Wij zijn van mening dat een goede kwaliteit van leefomgeving in de breedste zin van het woord kan bijdragen aan duurzame creativiteit en (werk)plezier. Onze betrokkenheid vertaalt zich o.a. naar enkele initiatieven (zoals Operatie Jonas) en nauwe betrokkenheid bij verenigingen, met name in de gemeente Katwijk.

Talenten van de toekomst

Dune Pebbler zet zich al jaren in voor een van de bekendste amateur voetbalclubs van Nederland: Quick Boys. Als Goud-sponsor werkt ons team mee aan diverse zaken op het gebied van online activiteiten en het creëren van doeltreffende uitingen. De ontwikkeling van het narrowcasting systeem behoort ook tot de taken van Dune Pebbler. Niet alleen in Katwijk, maar ook in Lisse/Lisserbroek is sporttalent te vinden bij vv Kagia en volleybalclub Liusna. Als sponsor vinden wij het belangrijk een bescheiden bijdrage te leveren aan de sportontwikkeling in de regio.

Met ‘Talent’ als een van onze kernwaarden kan een samenwerking met Soccerskills niet missen. Deze voetbalacademie laat spelers en speelsters op amateur- en professioneel niveau verder groeien in hun voetbaltalent. We ontwierpen de kwalitatief hoogwaardige SoccerSkills bal waarmee de jonge spelers hun talent op het veld kunnen laten zien.

Sinds 2020 hebben we onze naam ook met trots verbonden aan de talenten van de MO-11 van FC Lisse. Voor deze voetbalmeiden gaat plezier hand in hand met presteren. Dat geldt ook voor ons.

“In een telkens veranderende wereld wil Dune Pebbler met een steeds sterker wordende duurzame en sociale footprint merken creëren, sterker maken en laten groeien.”

Duurzaam Dune Pebbler

Een aantal jaren geleden heeft Dune Pebbler samen met Rabobank Leiden-Katwijk en Groene-Woningen stichting 20Duurzaam20 opgericht. Stichting 20Duurzaam20 is een inspirerend duurzaamheidsplatform voor ondernemers, scholen en inwoners van de gemeente Katwijk om duurzaamheid bij bedrijven zichtbaarder te maken. Om deze reden heeft de stichting het Goed Groen Groei | Katwijk-label in het leven geroepen, om Katwijkse ondernemers te stimuleren. Het label wordt toegekend aan bedrijven die bijzondere maatregelen hebben genomen om het milieu te sparen.

Ondanks dat we mede-initiatiefnemer van de stichting zijn, zijn we heel trots op ons eigen G3-label dat we in oktober 2018 mochten ontvangen. Zo werd er in het juryrapport o.a. genoemd dat we met onze unieke manier van werken bijdragen aan een positief en modern imago van Katwijk. Daarnaast maken we gebruik van zonnepanelen, LED verlichting waarmee ons energieverbruik 50% gereduceerd is, hybride auto’s waarmee we carpoolen en onze Katwijkse collega’s komen grotendeels op de fiets of lopend naar werk.

Gezonde aarde

Naast maatschappelijke en sociale betrokkenheid vinden we een gezonde aarde waarop dit alles plaatsvindt ook van essentieel belang. Eind 2018 kwam WNF regio Haaglanden in contact met stichting 20Duurzaam20 omtrent World Oceans Day op 8 juni 2019. Het doel van het WNF is om de transitie naar minder plasticvervuiling te versnellen. De bewustwording rondom plasticvervuiling moet vergroot worden. Met dit in gedachte is Operatie Jonas ontstaan. Als partner heeft Dune Pebbler het logo, de website en een video ontwikkeld. Lees hier meer over ons werk voor Operatie Jonas.