Lees je het goed?

Rerandingstraject

Jazeker…. we hebben op 23 december 2021 onze eindejaar nieuwsbrief gepubliceerd en we spraken daar over het begrip ‘Rerandingstraject’ en kregen daar direct een dijk aan reacties op binnen.

Dat stemde ons natuurlijk uitermate vrolijk daar het voor ons de bevestiging was dat de nieuwsbrief goed en aandachtig gelezen wordt. We zeggen wel vaker dat emailmarketing één van de sterkste directe communicatie kanalen is…. en dat bleek maar weer.

‘Rerandingstraject’ verklaard

rerandingReranding is een oud merk voorzien van nieuwe randjes. Reeds opgebouwde merkwaarde gooi je niet zo maar weg vanwege de opgebouwde herkenbaarheid. Het logo/merk kan dus worden voorzien van een hernieuwd elan, en daarmee bedoelen we nieuwe randjes. Neem als voorbeeld hoe het merk Heineken door de jaren heen geëvolueerd is qua vormgeving. Subtiel maar toch elke transitie met een sterke outcome.
Meet weten over Reranding? Lees daar dan meer over op onze BrandMap pagina

Zullen we eens kennismaken?

Liever socializen?