Website met woningzoeker, VR tour en drukwerk voor de start verkoop van Fittershof Zoetermeer uitgelichte afbeelding

WDevelop

Website met woningzoeker, VR tour en drukwerk voor de start verkoop van Fittershof Zoetermeer

Volledig plaatje aan vastgoedmarketing voorzien van branding, website inclusief woningzoeker, online en offline advertenties, nieuwsbrieven en drukwerk; vouwfolders, rollbanners, foamborden en insteekmappen voor de start verkoop in maart 2024

Achtergrondinformatie

De voormalige beddenzaak aan de Delftsewallen maakt plaats voor 14 unieke woningen, bestaande uit herenhuizen, twee-onder-een-kapwoningen, halfvrijstaande villa’s en halfvrijstaande watervilla’s. Centraal in het hofje wordt een gasfittershuisje gebouwd, ter herinnering aan de originele gasfitterswoning. De ingang van het hofje wordt gesierd door 5 herenhuizen en 2 twee-onder-een-kapwoningen, gericht op de Delftsewallen. Het verlengde van de Dorpsstraat wordt verrijkt met 4 halfvrijstaande villa’s en aan de waterkant komen 2 halfvrijstaande watervilla’s met loods-uitstraling als referentie naar de industriële achtergrond.

Samenvatting

De vraag
Vastgoedmarketing voor het nieuwbouwproject in Zoetermeer verzorgen

De aanpak
Een branding passend bij de industriële achtergrond, maar met het dorpse gevoel

Resultaat
Een stoere styling van Fittershof doorgevoerd in de website en alle online en offline uitingen voor de start verkoop

De aanpak

Aan opdrachtgever WDevelop zijn twee stijlrichtingen gepresenteerd; dorps wonen in hartje Zoetermeer & een ode aan de industriële roots. Al vrij snel werd gekozen voor de richting “Een ode aan de industriële roots” waarbij de tone of voice bestaat uit; terugbrengen van het moment (de gasfabriek op de locatie van het project), authentiek wonen, industriële roots, eigentijds genieten en de rust thuis, maar het bruisende stadsleven dichtbij. De naam “Fittershof” is ontstaan uit de locatie van de voormalige gasfabriek en de gasfitterswoning die teruggebracht wordt in het nieuwbouwproject. Qua uitstraling kiezen we voor een stoer lettertype met zwart en groen als hoofdkleuren. De bladeren als beeldmerk refereren naar het groene karakter van de locatie.

De projectstyling is verder uitgerold naar de projectwebsite. Oorspronkelijk is deze als landingspagina gelanceerd, zodat de database gevuld kon worden. Op de achtergrond hebben we de website verder gevuld met sfeerbeelden, wervende teksten, artist impressions en een interactieve woningzoeker. Richting het start verkoop event is er een compleet pakket aan uitingen gemaakt, bestaande uit een bouwbord op locatie, advertenties in Streekblad Zoetermeer en advertenties op Facebook/Instagram. Voor de events in december 2023 en maart 2024 zijn we aan de slag gegaan met insteekmappen, vouwfolders, rollbanners, foamborden én een VR tour, die zorgt voor een unieke ervaring.

Eindresultaat

Op 9 maart 2024 was het zo ver; de verkoop van Fittershof Zoetermeer is gestart. Het start verkoop event is goed bezocht, waar geïnteresseerden zich konden informeren en laten enthousiasmeren middels de VR tour en sprekende rollbanners en foamborden. De belangstellenden voor de woningen kregen ook de mogelijkheid om een Fittershof-insteekmap mee te nemen met de vouwfolder(s) van hun favoriete woningtype. Op de website is alle informatie te vinden over de woningen middels de interactieve woningzoeker en verkoopdocumentatie. Alles is compleet voor de inschrijfperiode die tot en met 18 maart duurt. Bekijk de projectwebsite via woneninfittershof.nl.

Wij bedanken WDevelop voor het vertrouwen in ons en de opdracht voor Fittershof Zoetermeer.

Meer weten over dit project? Neem dan contact op

Bel Ivo 071 - 40 719 61 , stuur een mail of kom langs.

Gerelateerde projecten

Lancering Ever Ready; aan de slag met de rebranding van Flexpower Europe
  • Design
  • Marketing
  • Websites
Bekijk het project
Eerste editie van het Duurzaamheidsmagazine van Ouwehand Bouw
  • Design
Bekijk het project
Luxe en bijzondere menukaarten en drukwerk voor Madame Rose
  • Design
Bekijk het project