Videotestimonials voor Algemene Bond Uitzendondernemingen uitgelichte afbeelding

ABU

Videotestimonials voor Algemene Bond Uitzendondernemingen

Dune Pebbler werkt al enkele jaren met veel plezier voor de Algemene Bond Uitzendondernemingen (ABU). Naast dat we de ABU creatief ondersteunen bij de realisatie van websites, communicatie-uitingen en huisstijlen van diverse events, verzorgen we ook de videoproductie voor verschillende testimonials. Ook dit jaar zijn we gevraagd om aan de slag te gaan met een drietal overtuigende video’s, waarin leden benadrukken waarom zij met veel plezier samenwerken met de ABU.

Samen met de ABU hebben we drie leden geïdentificeerd die uitstekend in het profiel passen voor de testimonials. Vervolgens zijn we op pad gegaan met onze vaste videograaf Mathijs de Lange (Delano Videoproducties), om op verschillende locaties te gaan shooten.

 

Achtergrondinformatie

De ABU is de Algemene Bond Uitzendondernemingen. Al enkele jaren werken we met plezier samen met ABU. Zo werden we een tijdje geleden gevraagd mee te helpen bij het uitwerken en produceren van een drietal verschillende testimonials, opgenomen met vertrouwde leden van de ABU.

Samenvatting

De vraag

Vanuit de ABU zijn we gevraagd om een drietal testimonials te shooten, met als doel om de ABU onder de aandacht te brengen bij bestaande én nieuwe uitzendondernemingen.

De aanpak

Gezamenlijk is er gekeken naar een goede mix aan sprekers en een daadkrachtige boodschap. Vervolgens zijn we samen met onze videograaf op pad gegaan.

Resultaat

Dat heeft geresulteerd in drie unieke testimonials, die allen op een andere manier beschrijven wat ABU kan bieden voor uitzendondernemingen.

Aanpak / proces

Samen met de ABU zijn we op zoek gegaan naar een drietal sprekers met een bijzonder verhaal en uiteraard, een klik met de ABU. Dat begon een tijdje geleden, toen we Renzo Deurloo op de gevoelige plaat legden met zijn bedrijf Greenfox, gericht op mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Vervolgens zijn we een aantal weken later op pad gegaan richting Zwolle, waar we met Bart Dikkeschei van Heroyam ook een unieke uitzendonderneming in zijn soort hebben gesproken.

 

Heroyam zet zich namelijk in op het uitzenden van Oekraïense vluchtelingen. Met Suzan Blaakenburg van Raaak Personeel staat de laatste testimonial op de planning. Met 18 vestigingen is Raaak een van de grotere uitzendondernemingen in Nederland.

Eindresultaat

Nadat alle audio en videomaterialen verzameld zijn, hebben we de video geheel naar wens geëdit. Zo hebben we drie verschillende testimonials met ABU-leden die hun verhaal en de prettige ervaringen met de ABU delen. Dit resulteert vervolgens in een drietal krachtige communicatie-uitingen die de ABU kan inzetten om bestaande én nieuwe leden te overtuigen van een samenwerking.

Ben je benieuwd naar het eindresultaat? Bekijk onderstaand dan de video van Bart Dikkeschei van Heroyam, of navigeer naar de website van de ABU voor de overige testimonials.

Gerelateerde projecten

Lancering Ever Ready; aan de slag met de rebranding van Flexpower Europe
  • Design
  • Marketing
  • Websites
Bekijk het project
Corporate video voor basisschool De Fontein
  • Marketing
Bekijk het project
Vastgoedmarketing voor Hamelink; 43 huurwoningen in Haarlem
  • Design
  • Marketing
  • Websites
Bekijk het project

Meer weten over dit project? Neem dan contact op

Bel Ivo 071 - 40 719 61 , stuur een mail of kom langs.