Succesvolle vastgoedmarketing voor Hof van Rijnsburg uitgelichte afbeelding

Ouwehand bouw

Succesvolle vastgoedmarketing voor Hof van Rijnsburg

Binnen een paar weken 100% verkocht na een volledig digitale start verkoop

Achtergrondinformatie

Hof van Rijnsburg: een buitengewoon nieuwbouwproject in het midden van het levendige centrum van Rijnsburg. Het project met een prachtig doorzicht naar de Grote- of Laurentiuskerk biedt plaats aan 86 appartementen, waarvan 29 huurappartementen, en 1 eengezinswoning. De woningen in de appartementencomplexen genaamd Petronella en Floris II worden volledig gasloos en met hoogwaardige architectuur uitgevoerd.

Samenvatting

De vraag
Het verzorgen van de vastgoedmarketing voor Hof van Rijnsburg in opdracht van Ouwehand Bouw

De aanpak
Volledige online verkoop met een informerende brochure, nieuwsbrieven en advertenties in lokale media

Resultaat
Na een paar weken 100% verkocht; een succesvolle online verkoop.

Aanpak/proces

Hof van Rijnsburg is geen onbekend begrip voor de inwoners van de gemeente Katwijk. Het plan is al jaren bekend. De opdracht vanuit Ouwehand Bouw voor Hof van Rijnsburg is dan ook eind 2017 gestart, toen we begonnen met de ontwikkeling van het logo en de projectstyling. Met oog voor de historische elementen van Rijnsburg en het ontwerp, hebben we een sprekend logo gemaakt: een combinatie van de burcht van het gemeentewapen en een schild. Al snel werd de projectstyling doorvertaald naar een landingspagina om geïnteresseerden te informeren.

Na twee mailings naar de database van geïnteresseerden in 2020, was het begin 2021 tijd om het marketingplan verder in werking te zetten. Voor de brochure gingen we aan de slag met teksten, ingemeubelde plattegronden, ingekleurde gevelaanzichten, handige verdiepingsoverzichten en sprekende sfeerbeelden. Aangevuld met een uitgebreide website, nieuwsbriefcampagnes, projectbord op locatie en advertentiecampagnes kreeg het plan handen en voeten.

Eindresultaat

Eind juli 2021 was het zover: Hof van Rijnsburg gaat in verkoop. De landingspagina is uitgebreid naar een volledige website, voorzien van een digitale brochure, verkooptekeningen met bijpassende onderhoeken, verkoopdocumenten en alle informatie over de appartementen. De brochure ligt klaar om afgehaald te worden bij één van de makelaars, het online inschrijfformulier staat klaar op de website en de advertenties staan in de lokale media. Middels een laatste mailing informeren we de database dat de online inschrijving gestart is. Tot vrijdag 3 september 2021 kunnen geïnteresseerden zich inschrijven op de website.

Een compleet plaatje vastgoedmarketing dat we met succes mochten afronden. Wij bedanken Ouwehand Bouw voor de mooie opdracht, het vertrouwen en de fijne samenwerking weer.

Gerelateerde projecten

Lancering Ever Ready; aan de slag met de rebranding van Flexpower Europe
  • Design
  • Marketing
  • Websites
Bekijk het project
Corporate video voor basisschool De Fontein
  • Marketing
Bekijk het project
Vastgoedmarketing voor Hamelink; 43 huurwoningen in Haarlem
  • Design
  • Marketing
  • Websites
Bekijk het project

Meer weten over dit project? Neem dan contact op

Bel Ivo 071 - 40 719 61 , stuur een mail of kom langs.