Ever-idee; een nieuwe identiteit voor een nieuwe drukker uitgelichte afbeelding

ever-idee

Ever-idee; een nieuwe identiteit voor een nieuwe drukker

Ever-idee is altijd een goed idee

Achtergrondinformatie

Afgelopen jaar is Dune Pebbler door een ervaren printbedrijf met vestigingen in Noordwijk en Rijswijk gevraagd integraal een nieuwe identiteit te ontwikkelen. Tegen deze prachtige klus konden wij geen nee zeggen.

Samenvatting

De vraag
Branding voor een nieuw bedrijf

De aanpak
Na het vaststellen van de kernwaarden, volgde eerst de naam en toen de huisstijl

Resultaat
De huisstijl is doorvertaald naar diverse uitingen en een conversiegerichte website

Aanpak/proces

Afgelopen jaar is Dune Pebbler door een ervaren printbedrijf met vestigingen in Noordwijk en Rijswijk gevraagd integraal een nieuwe identiteit te ontwikkelen. Wat volgde was een rebrandingstraject waarin goed werd gekeken naar het huidige en gewenste bedrijfsDNA. Met de uitkomsten van die sessies werden nieuwe namen en richtingen van de gewenste identiteit gepresenteerd. De creatieve voorstellen bleken een schot in de roos en al snel werd aan de hand van de nieuwe kernwaarden ever-idee geboren. Een onderneming die niet alleen gestoeld is op het uitwerken van printopdrachten, maar garant staat voor inspirerend werk en ideeën op het gebied van drukwerkopdrachten, signing en promotionele artikelen. Een totaal andere benadering van de markt dus, die meer en sneller bewegen van de onderneming mogelijk maakt. Met de slogan ‘Altijd een goed idee’, is de deur wagenwijd open gezet voor huidige maar juist ook nieuwe klanten die ontzorgd willen worden in hun creatieve processen.

Eindresultaat

Nadat de naam en het logo definitief zijn gemaakt, zijn we aan de slag gegaan met het schrijven van webteksten, hebben fotoshoots plaatsgevonden, is de website gelanceerd, is de signing toegepast op en in twee panden, werden persberichten omtrent de lancering opgemaakt en uitgestuurd, advertenties geplaatst, emailings en direct mailings verstuurd, zijn verdere communicatie-uitingen en give-aways ontworpen waarin met name het woord EVER een grote en bescheiden humorvolle rol speelt. Tot grote tevredenheid van onze klant;

‘Wat een merk!!! Zo gaaf. Wat ben ik blij dat ik met jullie in zee ben gegaan!!!! Ik ben happy’.

Kijk, dat vinden wij nou het mooiste compliment ever.

Bekijk hier de website als je meer wilt zien van ever-idee.

Gerelateerde projecten

Lancering Ever Ready; aan de slag met de rebranding van Flexpower Europe
  • Design
  • Marketing
  • Websites
Bekijk het project
Website met woningzoeker, VR tour en drukwerk voor de start verkoop van Fittershof Zoetermeer
  • Design
  • Websites
Bekijk het project
Eerste editie van het Duurzaamheidsmagazine van Ouwehand Bouw
  • Design
Bekijk het project

Meer weten over dit project? Neem dan contact op

Bel Ivo 071 - 40 719 61 , stuur een mail of kom langs.