Event branding voor ‘Creatieve oplossingen voor de krapte op de arbeidsmarkt.’ uitgelichte afbeelding

ABU

Event branding voor ‘Creatieve oplossingen voor de krapte op de arbeidsmarkt.’

Tijdens het congres pronkte ons werk groots op de achtergrond, en daar mogen we best trots op zijn.

Achtergrondinformatie

Al enkele jaren werkt Dune Pebbler met veel plezier voor de Algemene Bond Uitzendondernemingen (kortweg ABU). De werkzaamheden bestaan met name uit het ontwikkelen van creatieve uitingen, videoproducties en websites. En ook voor de creatieve invulling van hun events, gaan we samen met de ABU regelmatig aan de slag.

Projectsamenvatting

De vraag
Ontwikkelen van naam, slogan en uitingen voor het jaarlijkse congres

De aanpak
Verdiepen in het thema over krapte op de arbeidsmarkt en doelgroep

Resultaat
Een creatieve en pakkende uitstraling, pronkend op alle schermen

Aanpak/proces

Ook dit jaar zijn wij weer gevraagd om mee te denken over de uitingen met betrekking tot het jaarlijkse congres, dat ditmaal plaatsvond op 26 september in de Fokker Terminal in Den Haag. Het thema van dit jaar? Creatieve oplossingen voor de krapte op de arbeidsmarkt. Een probleem dat vandaag de dag regelmatig onderwerp van gesprek is. Het drukbezochte congres, met onder andere Karien van Gennip en Hans Borstlap als prominente gastsprekers, stond in het teken van oplossingen die uitzendondernemingen kunnen toepassen om de krapte tegen te gaan. Voor Dune Pebbler een mooi podium om onze creativiteit op los te laten.

Resultaat

Samen met een van onze designers is er gezocht naar een pakkende naam voor het congres. Op basis daarvan is er gewerkt aan een conversiegerichte website, de look and feel van de uitingen en een informatieve congreskrant. De website was als het ware het online visitekaartje voor het congres, waar je je als bezoeker kon aanmelden. De krant, waar een aantal originele oplossingen tegen de krapte op de markt werd toegelicht, ontvingen bezoekers tijdens het congres. En met het ontwerpen van onder andere registratiebordjes, banners, foamboards en badges, kreeg het jaarlijkse congres de kers op de taart.

Tijdens het congres pronkte ons werk groots op de achtergrond, en daar mogen we best trots op zijn. Wij danken ABU voor wederom een mooie en prettige samenwerking.

Gerelateerde projecten

Authentiek en landelijk wonen in Aarlanderveen
  • Design
  • Marketing
  • Websites
Bekijk het project
Kernwaarden als kompas voor de vereniging
  • Design
  • Strategie
  • Websites
Bekijk het project
Historierijke branding voor De Visserijschool
  • Design
  • Marketing
  • Websites
Bekijk het project

Meer weten over dit project? Neem dan contact op

Bel Ivo 071 - 40 719 61 , stuur een mail of kom langs.