Van een wit vel papier naar hotel met allure uitgelichte afbeelding

Boutiquehotel Duynrijck

Van een wit vel papier naar hotel met allure

De uitstraling van het nieuw te bouwen boutiquehotel sluit naadloos aan bij de doelgroep die wil investeren in rijkelijk ingerichte hotelsuites.

Achtergrondinformatie

Boutiquehotel Duynrijck is een nieuw te bouwen hotel in Noordwijk aan Zee. Aan de Duindamseweg verrijst een karakteristiek boutiquehotel met 40 rijkelijk ingerichte hotelsuites. Onze opdrachtgever Chronos Vastgoed biedt belangstellenden een unieke investeringskans; investeerders kunnen de door interieurarchitect Mariska Jagt ingerichte hotelsuites kopen en hiermee een geprognotiseerd rendement van zo’n 6% behalen. De verkoop is inmiddels gestart en vond plaats in Grand Hotel Huis ter Duin. Noorlander Groep die de exploitatie van dit vijfsterren hotel aan zee verzorgt, zal tevens de exploitant zijn van boutiquehotel Duynrijck en het restaurant.

Samenvatting

De vraag
Kunnen jullie de naamstelling voor het hotel bedenken, de bijbehorende look & feel ontwikkelen en de website realiseren die belangstellenden tot kopers moet maken?

De aanpak
Samen met onze creatieven werden brainstormsessies gehouden om met een goed naamvoorstel te komen. Daarbij werd vooral gekeken naar de locatie en de doelgroep. Al snel werd boutiquehotel Duynrijck voorgesteld aan Chronos Vastgoed.

Resultaat
Een look & feel die naadloos aansluit bij het product en die de doelgroep in het hogere segment aanspreekt.

Aanpak

Chronos Vastgoed heeft Dune Pebbler benaderd om naam en vorm te geven aan een nieuw te bouwen hotel in Noordwijk aan Zee. Met creatieven en marketingmensen hielden we sessies en goten we onze creatieve ideeën in moodboards. Deze golden als leidraad voor de algehele look & feel en vormden een handvat om tot de naamstelling te komen. We zochten naar beelden die de sfeer en de doelgroep weergeven en maakten meerdere presentatiemodellen die werden voorgelegd aan onze opdrachtgever. Nadat eerst de naam definitief werd gemaakt, werd het logo
vormgegeven.

Nadat er een besluit werd genomen over het beeldmerk, de typografie en de kleurstelling konden we aan de slag met de landingspagina de uiteindelijk wordt uitgebreid naar een volledige website, met onder meer een interview met managing director van Huis ter Duin, Stephan Stokkermans.

De traffic die gegenereerd werd naar de website, kwam met name via social media campagnes. Daarnaast is er ook offline geadverteerd in het Financieel Dagblad (FD) en het Leidsch Dagblad. Belangstellenden worden verder geïnformeerd middels online nieuwsbrieven.

Eindresultaat

Wat ooit begon met een wit vel aan de Dune Pebbler tafel, zien we straks terug in alle communicatie omtrent boutiquehotel Duynrijck. Een plek waar mensen straks hoogwaardig kunnen resideren, het vakantiegevoel beleven en waar investeerders mooie rendementen halen op hun belegging. We zijn er trots op dat onze naam aan dit unieke project verbonden is en blijft.

Gerelateerde projecten

Luxe en bijzondere menukaarten en drukwerk voor Madame Rose
  • Design
Bekijk het project
Product-driven website gelanceerd voor CraneSolutions
  • Design
  • Websites
Bekijk het project
Vastgoedmarketing voor Hamelink; 43 huurwoningen in Haarlem
  • Design
  • Marketing
  • Websites
Bekijk het project

Meer weten over dit project? Neem dan contact op

Bel Ivo 071 - 40 719 61 , stuur een mail of kom langs.