Authentiek en landelijk wonen in Aarlanderveen uitgelichte afbeelding

Bemog Projektontwikkeling

Authentiek en landelijk wonen in Aarlanderveen

Een rustige en authentieke website passend bij de uitstraling van het project Damveste en haar locatie Aarlanderveen.

Achtergrondinformatie

In het authentieke en landelijk gelegen dorp Aarlanderveen, wordt het project Damveste gerealiseerd. Een unieke kans op een duurzame eengezinswoning in een heerlijk klein dorp naast het voormalig station Aarlanderveen. Projectontwikkelaar Bemog Projektontwikkeling heeft Dune Pebbler ingeschakeld voor de vastgoedmarketing van het project, de eerste fase bestaande uit de projectstyling en landingspagina.

Samenvatting

De vraag
Vastgoedmarketing van het project Damveste verzorgen

De aanpak
3 verschillende concepten gepresenteerd passend bij de historie of locatie en de gekozen stijl doorvertaald naar de styling en website

Resultaat
Een authentieke styling en landingspagina die volledig bijdraagt aan de uitstraling van de woningen en locatie

Proces

Recentelijk zijn we door Bemog Projektontwikkeling benaderd voor het project Damveste te Aarlanderveen. De uitvraag was vrij simpel; vastgoedmarketing passend bij de woningen en het dorpje Aarlanderveen. Samen met de klant hebben we een paar speerpunten vastgesteld: dorps/kleinschalig, gemoedelijk, robuust, inspiratie uit het oude stationsgebouw en gebruik van de molen uit Aarlanderveen. Met het project Damveste ligt de focus voornamelijk op starters en doorstromers. Met deze uitgangspunten in gedachten hebben we drie concepten gepresenteerd; een landelijke uitstraling met de molen, robuuste styling met de lettering van de gevel van het oude stationsgebouw en een karakteristieke look & feel passend bij een traditioneel treinstation.

Uiteindelijk is er gekozen voor een robuuste styling met de lettering van de gevel in combinatie met het geïllustreerd molentje uit een ander concept. Door deze combinatie komt zowel het robuuste en stoere gevoel voor de jonge doelgroep terug, als ook de landelijke uitstraling van Aarlanderveen. Met het logo, lettertype, beeld- en kleurgebruik op papier, konden we een vertaalslag maken naar de website. Voordat deze helemaal uitgerold wordt, doen we eerst onderzoek en schrijven we alle webteksten over bijvoorbeeld de locatie en woningen en bedenken we de content per webpagina. Zo heeft de ontwerper alles bij elkaar om een passend webdesign te maken die direct voldoet aan de wensen van Bemog.

Eindresultaat

Het webdesign werd al snel akkoord bevonden door Bemog waardoor we met de bouw van de website konden beginnen. Middels een link naar de ontwikkelwebsite, kijken ze het gehele proces mee en geven steeds feedback. Zo werd er bijvoorbeeld tijdens de bouw direct enthousiast gereageerd op het geanimeerde molentje waarvan de wieken ronddraaien als je door de website scrollt. 31 januari jl. is de website live gegaan naar volle tevredenheid van Bemog. Op naar de volgende fase van Damveste; campagne voeren om de database te vullen richting de start verkoop van de 12 woningen.

“De website ziet er echt super uit, (alvast) een goed begin van de week zo! Bedankt voor het mooie resultaat zover. “

Gerelateerde projecten

Lancering Ever Ready; aan de slag met de rebranding van Flexpower Europe
  • Design
  • Marketing
  • Websites
Bekijk het project
Website met woningzoeker, VR tour en drukwerk voor de start verkoop van Fittershof Zoetermeer
  • Design
  • Websites
Bekijk het project
Eerste editie van het Duurzaamheidsmagazine van Ouwehand Bouw
  • Design
Bekijk het project

Meer weten over dit project? Neem dan contact op

Bel Suzanne 071 - 40 719 61 , stuur een mail of kom langs.