Achtergrondinformatie
Enkele jaren geleden klopten Patrick Jansen en Peter Letschert van RENWARD bij ons aan voor een nieuwe website. De projectontwikkelaar uit Haarlem kende ons van eerdere projecten en had de wens de corporate marketingzaken, waaronder de nieuwe website, in onze handen te leggen. Naar ieders tevredenheid lanceerden we vrij kort na de vernieuwde samenwerking de nieuwe website.
Samenvatting
De vraag
Positionering, bedrijfs-DNA en website herzien
De aanpak
De nieuwe identiteit vaststellen middels strategische sessies en dit vertalen naar een nieuwe stijl
Resultaat
Geactualiseerde website passend bij dit tijdperk
Aanpak
Zoals een goede onderneming betaamt, bleef RENWARD zich afgelopen jaren stevig ontwikkelen. De groei van projecten en de organisatie bracht de wens van RENWARD om samen met Dune Pebbler te kijken naar de positionering en het bedrijfsDNA van het bedrijf. Wat volgde waren meerdere BrandMap sessies waarin we onder andere met elkaar de kernwaarden vaststelden, de belofte naar de markt, de waardepropositie en de ambities van de Haarlemse organisatie. Een nieuw en fris verhaal vraagt vaak om nieuwe communicatie uitingen. Denk daarbij aan beeld en tekst die samenvallen binnen het uiterlijk van een nieuwe website.
Eindresultaat
Afgelopen vrijdag lanceerden we derhalve de nieuwe website van RENWARD. Niet geheel toevallig net voor het weekend waarin RENWARD aandacht kreeg in het RTL7 programma ‘Op de Zaak’. Al luisterend naar het verhaal van Patrick Jansen en Peter Letschert kun je de kernwaarden die we samen vaststelden in onze BrandMap sessies terughoren…
Gerelateerde projecten
Lancering Ever Ready; aan de slag met de rebranding van Flexpower Europe
- Design
- Marketing
- Websites
Website met woningzoeker, VR tour en drukwerk voor de start verkoop van Fittershof Zoetermeer
- Design
- Websites
Meer weten over dit project? Neem dan contact op
Bel Ivo 071 - 40 719 61 , stuur een mail of kom langs.