Aanpak
De organisatie-identiteit en het vaststellen van een strategie vormen de basis voor niet alleen organisatieresultaten. Ook de wijze van omgang met klanten, medewerkers en leveranciers, het aangaan van samenwerkingsverbanden en de invulling van de maatschappelijke rol worden hier mede door vormgegeven. Daarnaast vormt de identiteit het vertrekpunt voor de communicatie over de organisatie en de producten of diensten. Een helder bedrijfsDNA stelt de organisatie in staat om betere resultaten te behalen en de ‘branding’ te optimaliseren.
De samenwerking met Dune Pebbler, in de personen van Ivo Vittali en Jan den Dekker, tijdens het traject over en naar het strategische document, hebben ons heel goed geholpen een duidelijke en heldere visie te ontwikkelen. Door duidelijk afgebakende vraagstellingen per onderwerp en daardoor ook verhelderende en ‘to the point’ discussies, zijn we tot een mooie Brandmap gekomen. Dit geeft Bouwmensen West een mooi startpunt om daar operationele doelen uit te formuleren. Voor ons was het een goede methode om in een korte, intensieve tijd maximaal resultaat te bereiken.