Wervingscampagne voor Pasman

Eerder dit jaar hebben we Pasman verwelkomd als nieuwe klant. Pasman is uitgegroeid tot een bekende naam in de regio op het gebied van het integraal onderhouden van vastgoed. Begonnen als traditioneel schildersbedrijf en de laatste jaren getransformeerd tot een bedrijf dat integraal vastgoedonderhoud hanteert als kernactiviteit. Een bedrijf met mooie toekomstplannen, waar wij graag aan bijdragen.

Advies, content en campagnes

Een bedrijf met grote toekomstplannen gaat meestal gepaard met de vraag naar meer personeel. Zo is Pasman continue op zoek naar versterking op de steigers. Om nieuw personeel te werven, zijn we een wervingscampagne gestart in het thema “Jij komt goed van pas, man!”. Samen met GDandP, onze vaste fotograaf, zijn we op pad gegaan om verfrissende sfeerimpressies en portretfoto’s te maken van het personeel in actie. Ondersteund met de nieuwe fotografie, hebben we een advertentiecampagne opgezet op Facebook en Instagram. Deze monitoren en optimaliseren we, om potentiële nieuwe collega’s binnen te halen.

Naar aanleiding van de wervingscampagne, heeft Pasman Dune Pebbler ingeschakeld voor verdere creatieve ondersteuning. Van de aangeleverde input maken we een compleet verhaal en de content wordt wekelijks geplaatst op Facebook en Instagram. Via de social media kanalen houden we het netwerk van Pasman op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het bedrijf.

Kunnen we ook iets voor jou betekenen?

Benieuwd wat we op dit vlak voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan gerust contact op met Ivo Vittali en kom langs voor een kopje koffie.

Geschreven door:
Robin Glissenaar

Meer weten over social campagnes?

Liever socializen?