RAP Wonen op de PROVADA

Vorig jaar is ons team door Ouwehand Bouw gevraagd mee te helpen aan het vermarkten van een nieuw bouwconcept; RAP Wonen. We schreven het marketingplan, onze ontwerpers ontwikkelden het logo en look & feel, terwijl onze programmeurs de website realiseerden. Vervolgens betrokken we mediapartner Zuiver Media en bedachten we campagnes op Linkedin en Google. Ter offline promotie zetten we zakelijke magazines in die onder ogen kwamen van projectontwikkelaars, en de beslissers bij gemeentes en woningcorporaties.

Aanwezig op de PROVADA

Op 14, 15 en 16 juni 2022 vond de jaarlijkse vastgoedbeurs PROVADA plaats in de RAI Amsterdam, waar Ouwehand Bouw aanwezig was met een RAP Wonen stand. Aan Dune Pebbler werd gevraagd het ontwerp van de stand te verzorgen. Voorafgaand aan de beurs zijn er gepersonaliseerde mails verstuurd naar genodigden om kennis te maken met het nieuwe woonconcept. Voor de partners die al een samenwerking aangegaan zijn, lag er op de stand een A3 certificaat klaar ter ondertekening. We zijn trots om te zien hoe RAP Wonen zo concrete handen en voeten heeft gekregen.

Meer weten over het remontabele en betaalbare woonconcept van RAP Wonen? Neem een kijkje op rapwonen.com.

Geschreven door:
Suzanne van der Meij

Zullen we eens kennismaken?

Liever socializen?