Wonen à la Carte

  • design
  • marketing
  • strategie
  • websites

Wonen à la Carte is een onafhankelijke projectontwikkelaar gevestigd in Rijswijk. Met het unieke concept “aan tafel met de architect” zorgt voor meer smaak en diversiteit aan nieuwbouw woonwijken. Dune Pebbler heeft voor zowel Wonen à la Carte als haar vastgoedprojecten de (vastgoed)marketing verzorgd. We hebben het logo gerestyled, de huisstijl ontwikkeld een nieuwe website ontworpen en gebouwd. Een mooi resultaat, waar we trots op zijn!


De Buitenparel

De Buitenparel is een nieuwbouw woonwijk op een steenworp afstand van het Rijswijkse Wilhelminapark. De woonwijk bestaat uit 18 herenhuizen en 12 appartementen. De diversiteit aan woningen maakt de wijk voor iedereen aantrekkelijk. Deze diversiteit komt ook terug in de vastgoedmarketing. Dune Pebbler heeft voor de Buitenparel het logo en de styling ontwikkeld. Hieruit volgde een flyer, brochure en een landingspagina. Inmiddels staat de uitgebreide website online, wat heeft gezorgd voor een succesvolle verkoop begin 2020. Bekijk de website op debuitenparel.nl.

Wonen à la Carte

SuysenBosch

Wonen à la Carte

In SuysenBosch in Soest worden vijf zeer duurzame en luxueuze villa’s gerealiseerd. Wonen à la Carte heeft ons gevraagd de marketing te verzorgen voor de start verkoop in de zomer van 2020. Een charmant en luxueus project verdient natuurlijk een luxe logo met een bijpassende chique uitstraling. De styling hebben we doorvertaald naar een stijlvolle verkoopbrochure en uitgebreide website, voorzien van plattegronden, impressies en andere specificaties. Geïnteresseerden kunnen de woningen, en de status hiervan, bekijken door middel van een interactieve situatiekaart. Bekijk de website op www.suysenbosch.nl.


Het Prijsse Erf

In het westen van Culemborg wordt Het Prijsse Erf gerealiseerd: elf charmante bungalows, gelegen op een gemeenschappelijk erf. Ook voor dit project zijn wij door Wonen à la Carte gevraagd om de marketing te verzorgen voor de start verkoop in februari 2021. Eerder mocht we een stads en modern logo ontwikkelen voor de Buitenparel en een luxe logo voor SuysenBosch. Voor Het Prijsse Erf gingen we aan de slag met een landelijke en gemoedelijke uitstraling. Het logo en de styling is doorvertaald naar een bijpassende verkoopbrochure en uitgebreide website. Geïnteresseerden kunnen de woningen en de verkoopbrochure bekijken op de nieuwe website. Bekijk de website op www.hetprijsseerf.nl.

Zullen we eens kennismaken?

Liever socializen?