Magazine Visculinair

  • Design

Enkele jaren geleden, toen Dune Pebbler nog Dune Reclamebureau was, is het concept voor Magazine Visculinair geboren: een culinair vismagazine dat via visdetaillisten verkocht wordt aan de consument. Achterliggende gedachten hierbij waren het stimuleren van de visverkoop en het ondersteunen van de visdetaillist in hun marketinginspanningen.

Via via kwamen wij in contact met het Nederlands Visbureau. Zij waren enthousiast over het concept en hebben het overgenomen. Zij verzorgen nu de inhoud, Dune Pebbler de look. Vier keer per jaar combineren zij in het magazine de lekkerste recepten, favoriete visgerechten van BN’ers en kook- en bereidingstips met achtergronden over vis en de vissector.

Het Nederlands Visbureau levert ieder kwartaal aan wat zij graag terug willen zien in hun magazine. Dune Pebbler filtert deze content en zorgt voor een perfecte opmaak om de consument elke keer weer te verrassen.

Nu na negen jaar worden er maar liefst 30.000 exemplaren van Visculinair Magazine verspreid. Als betrokkene vanaf de eerste uitgave zijn wij waanzinnig trots op het resultaat.

 


Achter de schermen bij Magazine Visculinair

Nu we al ruim negen jaar Magazine Visculinair creëren, vonden we het hoog tijd om eens een kijkje te nemen achter de schermen. Voordat de smakelijke inhoud bij de lezer in zijn of haar handen ligt, gaat er namelijk nog heel wat werk aan vooraf. Ben je benieuwd naar hoe wij het magazine maken? Lees hier de rapportage in de 32e editie.

Magazine Visculinair

Zullen we eens kennismaken?

Liever socializen?