Renward

  • design
  • strategie
  • websites

Renward werd in 2015 opgericht als projectontwikkelaar gericht op betaalbare en energiezuinige koopwoningen voor alle doelgroepen. Oprichters Peter Letschert en Patrick Jansen beschikten over veel ervaring in de branche van woningbouw en wendde deze nu aan om van het in Haarlem gevestigde Renward een groot succes te maken.

Bij de oprichting werd Dune Pebbler gevraagd een website en teksten te ontwikkelen en de projectstyling van de diverse woningprojecten vorm te geven. Na een vliegende start werd de behoefte om een strategische richting te bepalen en de visie van beide ondernemers eens goed op papier te krijgen. Als gevolg werd Dune Pebbler gevraagd te participeren in het welbekende ‘Hutje op de Hei’. In zo’n vier BrandMap sessies gingen we aan de slag met vragen als Wie zijn we, wat is de stip op onze horizon, waar staan we en waar willen we uiteindelijk naar toe, en wat is daar voor nodig? Een vraag als ‘Wie is onze doelgroep’ is niet zo vanzelfsprekend als het lijkt.


Nieuwe uitstraling

De uitkomsten van de BrandMap sessies hebben wat ogen geopend. Niet alleen zijn de ondernemers een stuk wijzer geworden, maar ook als marketingbureau is het goed om te weten waar een bedrijf staat, waar de behoefte ligt en de route uit te stippelen naar het beoogde resultaat. Anno 2020 is Renward verder ontwikkeld. Zijn er nieuwe behoeftes, is het bedrijfsDNA verder vormgegeven. Fantastisch om te zien hoe bedrijven die ontwikkeling en groei doormaken. Dat betekent ook dat de huidige identiteit van de organisatie niet meer aansluit bij de destijds vormgegeven communicatie items. En dus gaan we als bureau, samen met de klant, weer terug aan tafel. Sparren, toetsen of we op de juiste weg zijn en er voor zorgen dat de uitstraling past bij de huidige identiteit en ambities van de klant.


Jozefpark Hillegom

Wonen in een park in het centrum van Hillegom, in een bestaande en vertrouwde wijk. Zo de deur uitstappen en genieten van ruimte, gezelligheid en het buitenleven. Dat is wonen in Jozefpark, waar wonen, leven en genieten samen komen. Medio augustus zijn 8 eengezinswoningen, 7 appartementen en 3 penthouses in verkoop gegaan. De huurwoningen van het project worden eind 2021 voor verhuur aangeboden.

In opdracht van Renward ging Dune Pebbler aan de slag met de vastgoedmarketing voor Jozefpark. Om de vastgoedmarketing voor Jozefpark vorm te geven, zijn we eerst gestart met een logo en look & feel. Groen, rustig, duurzaam en afgewerkt tot in de puntjes zijn herkenbare elementen van Jozefpark, wat we terug laten komen in de styling. Na het vaststellen van de basis, gingen we aan de slag met de website en verkoopbrochure. Gedurende de aanloop naar de start verkoop zijn de belangstellenden geïnformeerd door middel van nieuwsbrieven, campagnes op Facebook en Instagram en regionale advertenties. De start verkoop van Jozefpark heeft volledig online plaatsgevonden, wat we mogelijk hebben gemaakt door middel van een online inschrijfformulier. De verkoop is een goed begin van het behoud van een historische locatie in Hillegom. Bekijk de website op www.jozefpark-hillegom.nl.

Renward

Meer weten over strategie?

Liever socializen?