LT Afbouw

  • Design
  • Marketing
  • Strategie
  • Websites

LT Afbouw is een stukadoors- en afwerkbedrijf gespecialiseerd in stuckwerk en buitengevelisolatie. Al ruim 12 jaar is LT Afbouw een solide partij in de bouwwereld. Eind 2019 zijn wij samen met het bedrijf uit Lisse strategische sessies gestart om de richting van het bedrijf verder te bepalen. In de sessie werd behandeld wat de kernwaarden zijn van LT, de belofte die LT biedt, de juiste doelgroepen in kaart brengen en het tevens aanbrengen van de stip op de welbekende horizon. Na afloop hebben we de resultaten vastgelegd in een BrandMap. In dit overzicht kan de organisatie alles lezen over haar identiteit: waarden, veranderingen, doelgroep, hoe anderen hen zien. Op basis van deze BrandMap zijn wij aan de slag gegaan met een nieuw concept en een nieuwe website.


Voor elk vraagstuc een oplossing

Het nieuwe concept is gericht op “aLTijd”: altijd klaar voor een nieuwe uitdaging, altijd klaar staan en altijd kwaliteit. Onder het concept “aLTijd” en de slogan “voor elk vraagstuc een oplossing” zijn we begonnen met een nieuw design voor de website. De website was inmiddels verouderd en sloot niet meer aan op de gewenste identiteit. In het ontwerp, en de uitwerking, is rekening gehouden met kernwaarden als betrouwbaar, team en humor. De nieuwe website sluit hier volledig op aan. Het ontwerpt wordt versterkt door bijpassende foto’s gemaakt door GDandP. De website is op 18 maart live gegaan, bekijk ‘m hier.

LT Afbouw

Content management

Voorheen was LT Afbouw alleen actief op Facebook. Tijdens het uitwerkingsproces, zijn wij ook aan de slag gegaan met een eigen pagina op LinkedIn en Instagram. Nu de website gelanceerd is gaat Dune Pebbler ook aan de slag met content management op de diverse social media kanalen. Ook zijn we gestart met doelgerichte vacaturecampagnes op onder andere LinkedIn en Indeed.

Zullen we eens kennismaken?

Liever socializen?