Online en offline zichtbaarheid voor LT Afbouw

Het is alweer enige tijd geleden dat we het MT van LT Afbouw op ons kantoor mochten ontvangen. In vijftien jaar tijd is het stukadoorsbedrijf uitgegroeid tot een serieuze speler binnen de vastgoedbranche met zo’n 180 collega’s op diverse grote projecten in Nederland. Groei betekent vaak ook een nieuwe positionering, en dus maakten we gezamenlijk een professionaliseringsslag op marketinggebied.

We gingen aan de slag met de formulering van kernwaarden, zochten naar antwoorden op onder andere de vragen ‘wie is LT, en hoe wil LT graag gezien worden’. Met de definitieve antwoorden bedachten we de slogan ‘Voor elk vraag𝙨𝙩𝙪𝙘 een oplossing’ en maakten we een flinke slag op online gebied: een nieuwe website werd gerealiseerd en de social media kanalen werden gevuld met creatieve content. En ook op ontwerpvlak denken we nog aLTijd graag mee met het sterk groeiende afbouwbedrijf. Zo ontwierpen we recentelijk het nieuwe wagenpark, namen LIGHTSIDE creative communication in de arm voor een zonnige shoot, zagen Beelen Mobility de sleutels officieel overhandigen aan het verheugde personeel, en Doe. Reclame zorgden ervoor dat onze designs prima bleven plakken.

We wensen de mannen en vrouwen van LT veel veilige kilometers…

 

Geschreven door:
Ivo Vittali

Zullen we eens kennismaken?

Liever socializen?