Lancering website RENWARD

Enkele jaren geleden klopten Patrick Jansen en Peter Letschert van RENWARD bij ons aan voor een nieuwe website. De projectontwikkelaar uit Haarlem kende ons van eerdere projecten en had de wens de corporate marketingzaken, waaronder de nieuwe website, in onze handen te leggen. Naar ieders tevredenheid lanceerden we vrij kort na de vernieuwde samenwerking de nieuwe website.

Zoals een goede onderneming betaamt, bleef RENWARD zich afgelopen jaren stevig ontwikkelen. De groei van projecten en de organisatie bracht de wens van RENWARD om samen met Dune Pebbler te kijken naar de positionering en het bedrijfsDNA van het bedrijf. Wat volgde waren meerdere BrandMap sessies waarin we onder andere met elkaar de kernwaarden vaststelden, de belofte naar de markt, de waardepropositie en de ambities van de Haarlemse organisatie. Een nieuw en fris verhaal vraagt vaak om nieuwe communicatie uitingen. Denk daarbij aan beeld en tekst die samenvallen binnen het uiterlijk van een nieuwe website. Afgelopen vrijdag lanceerden we derhalve de nieuwe website van RENWARD. Niet geheel toevallig net voor het weekend waarin RENWARD aandacht kreeg in het RTL7 programma ‘Op de Zaak’. Al luisterend naar het verhaal van Patrick Jansen en Peter Letschert kun je de kernwaarden die we samen vaststelden in onze BrandMap sessies terughoren…

We wensen RENWARD veel zakelijk succes met de nieuwe website, en nog veel meer mooie projecten zoals het in de video benoemde Jozefpark in Hillegom.

Geschreven door:
Ivo Vittali

Zullen we eens kennismaken?

Liever socializen?