Event Branding voor ABU

Dune Pebbler werkt al enkele jaren met veel plezier voor de Algemene Bond Uitzendondernemingen, kortweg ABU. Ook dit jaar zijn wij weer gevraagd om mee te denken over de uitingen met betrekking tot het jaarlijkse congres, dat ditmaal plaatsvond op 26 september in de Fokker Terminal in Den Haag.

Het thema van dit jaar? Creatieve oplossingen voor de krapte op de arbeidsmarkt. Een probleem dat vandaag de dag regelmatig onderwerp van gesprek is. Het drukbezochte congres, met onder andere Karien van Gennip en Hans Borstlap als prominente gastsprekers, stond in het teken van oplossingen die uitzendondernemingen kunnen toepassen om de krapte tegen te gaan. Voor Dune Pebbler een mooi podium om onze creativiteit op los te laten.

Concepting & realisatie

Samen met een van onze designers is er gezocht naar een pakkende naam voor het congres. Op basis daarvan is er gewerkt aan een conversiegerichte website, de look and feel van de uitingen en een informatieve congreskrant. De website was als het ware het online visitekaartje voor het congres, waar je je als bezoeker kon aanmelden. De krant, waar een aantal originele oplossingen tegen de krapte op de markt werd toegelicht, ontvingen bezoekers tijdens het congres. En met het ontwerpen van onder andere registratiebordjes, banners, foamboards en badges, kreeg het jaarlijkse congres de kers op de taart.

Tijdens het congres pronkte ons werk groots op de achtergrond, en daar mogen we best trots op zijn. Wij danken ABU voor wederom een mooie en prettige samenwerking.


Geschreven door:
Robin Glissenaar

Zullen we eens kennismaken?

Liever socializen?