Dune Pebbler voor Zegers Bouw

In maart 2018 mochten wij de vastgoedmarketing verzorgen voor het nieuwbouwproject Kloosterweide in Babberich. Twee jaar later werd het tijd voor een uitbreiding: Kloosterweide II. Dune Pebbler mocht ook voor deze fase de vastgoedmarketing op zich nemen. De tweede fase bestaat uit 17 woningen, waaronder 8 levensloopbestendige woningen, 8 twee-onder-één-kap woningen en één vrijstaande woning. De diversiteit aan woningtypes, detaillering, gevels en oppervlaktes biedt voor ieder wat wils.

Rustiek en natuurlijk wonen

Voor Kloosterweide II hebben we het originele logo een frisse twist gegeven om de tweede fase aan te duiden. Na het logo volgde de projectstyling. Gelijk aan Kloosterweide, maar wel een unieke en authentieke twist. Het is geen kopie van Kloosterweide, maar een zusje van. De aansprekende brochure is gevuld met exterieur impressies, ingemeubelde plattegronden, schitterende sfeerbeelden en fotografie van de omgeving.

Achter de schermen zijn we druk bezig met het ontwikkelen van een bijpassende website. Kloosterweide kreeg slechts een landingspagina, maar Kloosterweide II krijgt een website met een van het scherm spattend ontwerp. Gebruiksvriendelijk, responsive, uniek en toegankelijk. Kloosterweide II heeft het allemaal. Medio mei wordt de website gelanceerd zodat belangstellenden alles kunnen lezen over hun mogelijk toekomstige stulpje in Babberich. Wij wensen Zegers Bouw alvast veel succes met de start verkoop van Kloosterweide II!

Geschreven door:
Suzanne van der Meij

Meer weten over vastgoedmarketing?

Liever socializen?